پرچم رومیزی

پرچم رومیزی یکی از مهمترین المانهای میز کارمندان و مدیران شرکت ها و سازمان ها می باشد که نقش موثری در برجسته نمودن یک برند ایفا می نماید و گاها به عنوان هدیه ای تبلیغاتی نیز از آن استفاده می گردد.مشخصات و ویژگیهای انواع این پرچم در ادامه همین صفحه بیان می گردند.

پرچم رومیزی ۲۰*۳۰ با پارچه ساتن

ابعاد آن ۲۰در۳۰ سانتی متر است و بصورت یک رو و یا دو رو، بدون محدودیت در رنگ بر روی پارچه های ساتن(مات/براق) چاپ می گردد. ریشه دوزی پرچم بصورت دوبله انجام می شود و رنگ ریشه آن متناسب با رنگ لوگوی پرچم و توسط مشتری تعیین می گردد. ارتفاع نهایی پرچم نصب شده به همراه پایه، حدود ۴۰ سانتی متر می باشد. در صورت سفارش، یک لایه پلاستیک توسط دستگاه لمینت به پرچم چسبانده می شود. به پرچم رومیزی دو رو چاپ که لمینت هم شده باشد، به اصطلاح مخروطی می گویند.

انواع پرچم رومیزی معمولی

انواع پرچم رومیزی معمولی

پرچم رومیزی با پایه چند میله (دو قلو/ سه قلو یا دو شاخه/سه شاخه)

وجه تمایز این نوع از پرچم ها تنها در پایه آنها می باشد. مدل های چند شاخه یا چند قلو جهت استفاده در جلسات و ملاقات های رسمی به نشان وحدت و دوستی و وجود پیوند میان چند کشور،شرکت و یا معرفی زیر مجموعه های یک اورگان، مورد استفاده قرار می گیرند. ارتفاع این پرچم ها بر روی پایه استیل تا ۴۲سانتی متر می رسد.

پرچم رومیزی تی( T )

چاپ آن دورو و دیجیتال است. و در ابعاد ۱۰*۳۰ سانتی متر و فقط بر روی پارچه ساتن تولید می شود. به دلیل ایستایی منحصر بفرد، لوگو کاملا مشخص، خوانا و قابل رویت می باشد و این ویژگی موجب ترغیب بسیاری از مشتریان به خرید این پرچم گردیده است.

انواع پرچم رومیزی تی

انواع پرچم رومیزی تی

پرچم رومیزی ال( L )

تفاوت این پرچم با نوع تی در یک طرفه بودن آن است.


پرچم رومیزی پفکی

نوع پارچه استفاده شده در این نوع پرچم جیر یا مخمل است. چاپ آن بصورت پفکی(برجسته) انجام می شود که نمایی فاخر و مجلل به پرچم و محیط می بخشد. به غیر از نوع چاپ و نوع پارچه، دیگر موارد این نوع پرچم مانند اندازه، ریشه و لمینت مثل پرچم معمولی است. لازم به ذکر است، تک رنگ یا چند رنگ بودن طرح، در قیمت این پرچم تاثیر گذار است.

پرچم پفکی

پرچم پفکی

پرچم رومیزی گلدوزی

تنها تفاوت این پرچم با نوع پفکی در نوع چاپ آن است. به این صورت که طرح مورد نظر توسط دستگاه روی پارچه گلدوزی می شود. باید اشاره کرد که پارچه مخمل علی رغم فاخر بودن، نسبت به گرد و غبار و یا پرز بسیار حساس می باشد.

نوع پرچم رومیزی
جنس پارچه نحوه چاپ دوخت اندازه

پرچم

(سانتیمتر)

پایه اندازه پایه

(سانتیمتر)

ارتفاع پرچم همراه با پایه

(سانتیمتر)

دو رو معمولی
ساتن مات یا براق دیجیتال

دور دوخت ، بست

دور دوخت ، ریشه

لیزر

۳۰*۲۰ سنگ

خاتم

پلکسی

استیل تخت

استیل تک میل

استیل دو میل

استیل سه میل

پنجه

نفیس

قطر ۹*۹ – ضخامت ۲

قطر ۱۰.۵*۱۰.۵ – ضخامت ۱.۵

قطر ۹.۵*۹.۵ – ضخامت ۱.۵

قطر ۷*۷ – ضخامت ۰.۳

قطر ۹.۵*۹.۵ – ضحامت ۳

قطر ۹.۵*۹.۵ – ضخامت ۳

قطر ۹.۵*۹.۵ – ضخامت ۳

قطر ۱۲*۱۲ – ضخامت ۴

قطر ۹*۹ – ضخامت ۲.۵

۴۰

۴۰

۴۰

۳۱

۴۶

۴۶

۴۶

۴۴

۴۰

دو رو لمینت ۳۰*۲۰
تی لیزر ۹*۲۷
اِل ۹*۲۷
پفکی جیر(مخمل) سیلک دور دوخت ، بست

دور دوخت ، ریشه

لیزر

۳۰*۲۰
گلدوزی گلدوزی ۳۰*۲۰

جهت آشنایی بهتر با تفاوت هریک از این پرچم های متوانید به صفحه ” تفاوت انواع پرچم رومیزی ” مراجعه بفرمایید.

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید و آخرین نمونه کار های شرکت را مشاهده بفرمایید.
تماس با ما