ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی تبلیغاتی یکی از پر مصرف ترین اقلام تبلیغاتی می باشد.

این ساک دستی دارای انواع مختلفی از نظر نوع جنس می باشد که شامل (ساک دستی پارچه ای، ساک پرسی، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی برزنتی یا ساک دستی واتر و ساک دستی مقوایی یا کاغذی) می باشد.

در بین ساک های تبلیغاتی پارچه ای ،اخیراً نوعی پارچه از جنس منسوج نبافته تولید می گردد .که در بازار هدایای تبلیغاتی مرسوم گشته است که اصطلاحاً به آن سوزنی می گویند.
این ساک تبلیغاتی بدلیل قیمت مناسب و تنوع رنگ جایگاه ویژه ای در نزد مشتریان پیدا کرده است.

ساک تبلیغاتی از جنس سوزنی را می توان بصورت دوخت ساده و یا کاست دار و دسته آن ها را می توان پانچ ساده یا موزی و یا با دسته بندی و لوپ تولید کرد.

قیمت ساک دستی تبلیغاتی

قیمت چاپ ساک دستی کاغذی یا شاپینک بگ (Shopping Bag) و تعرفه طراحی و چاپ پاکت تبلیغاتی بصورت افست شبکه چاپ بر اساس موارد زیر تعیین می گردد.

(سایز و ابعاد تعداد سفارش، گرماژ کاغذ، هزینه قالب ، روکش سلفون، یووی و سایر المان ها )

از مزایای چاپ ساک دستی کاغذی می توان به : زیبایی و شکیل بودن، مقاوم بودن، قابلیت چاپ چهار رنگ، روکش سلفون و یووی موضعی، برجسته سازی و طلاکوب بر اساس لوگو و هویت سازمانی شما دانست.

در واقع این ساک خرید کاغذی از تنوع در طرح، رنگ، سایز و زیبایی خاصی نسبت به سایر ساک دستی های تبلیغاتی دارد.

چاپ ساک دستی کاغذی معمولا از جنس : کاغذ گلاسه مات و براق، کاغذ کرافت، مقوای گلاسه و پشت طوسی استفاده می شود.

جهت بهینه تر شدن هزینه چاپ و خدمات تکمیلی ، شما می توانید سفارش خود را متناسب با نیاز خود افزایش دهید. کلیه هزینه های شامل خط تا با دستگاه، بند ، تقویت دسته و کف ، سلفون حرارتی و بسته بندی شبکه چاپ می باشد.در صورت درخواست استعلام قیمت تعرفه انواع ساک تبلیغاتی و پاکت تبلیغاتی کاغذی از دکمه زیر در واتساپ با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.