میله پرچم

جهان پرچم نشان ، طراح و مجری سازه‌های دکل پرچم،پایه و میله آن است.دکل پرچم بلند به علت فشار باد در ارتفاع بالا بایستی متناسب با موقعیت محل نصب به دقت بررسی گیرد.لازم به ذکر است که محاسبات انجام شده بر این میله پیچیده بوده و همه متغیرها به دقت بررسی می گردند و این کار باید توسط متخصصین صورت پذیرد.

جهان پرچم نشان با بهره‌گیری از مهندسین مجرب و بر اساس سالها تجربه در زمینه سازه های بلندمرتبه فعالیت می کند. میله های پرچم این شرکت دارای سیستم روتیشن است و با موتور و گیربکس ، پرچم به اهتزاز در خواهدآمد. در سیستم این دکل پرچم ، قطعات به صورت هم پوشان یا اورلب تولید می گردد. شما می توانید انواع دکل پرچم را از ما خریداری نمایید.

از دیگر مراحل نصب و ساخت میله ها میتوان به پی سازی اشاره کرد. در پی سازی، ابتدا ارتفاع میله را در نظر میگیرند. سپس با حفاری محل نصب و بتون ریزی ریشه میله ها، آن ها را به زمین متصل می کنند. در مرحله بعد میل گرد های دفن شده(به اصطلاح ریشه ها) را به صفحه خود میله، توسط پیچ و مهره نصب می کنند.

لازم به ذکر است جنس تمامی این میله ها آهن است که با پوشش رنگی ضد زنگ عایق شده اند.

برای برسی و ثبت سفارشی مشاوران ما در انتظارکمک رسانی به شما هستند.

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوالی یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما