تفاوت انواع پرچم رومیزی

بطور کلی پرچم، جهت تبلیغ یا نشان دادن اقتدار بکار می رود و بطور خاص پرچم رومیزی، جهت تجاری سازی محیط داخلی یک اداره، شرکت و یا سازمان استفاده می شود. ولی سوالی که شاید ذهن خیلی ها را بخود مشغول کند، دلیل وجود انوع مختلف از این پرچم و کاربرد های آن میباشد. که در ادامه توضیح خواهیم داد.
پرچم رومیزی شامل سه گروه مخروطی، تی و اِل میشود و از لحاظ تفاوت به دسته های زیر تقسیم میشوند:

اندازه

اولین فرق این سه گروه در اندازه آنها میباشد. پرچم رومیزی دو رو معمولی در سایز ۲۰ در ۳۰ سانتی متر تولید میشود. ولی پرچم رومیزی های تی و اِل، در سایز ۱۰ در ۳۰ سانتی متر تولید می شوند.

پرچم رومیزی

دامنه چاپ

تنها پرچم رومیزی دورو معمولی، این قابلیت را دارد که به غیر از چاپ دیجیتال بصورت گلدوزی و پفکی هم چاپ میشود. ولی پرچمهای رومیزی  اِل و تی، فقط بصورت دیجیتال چاپ میشوند.

پرچم رومیزی

قدرت معرفی

تنها، پرچم رومیزی های اِل و تی، این قدرت را دارند که محصول و مشخصات آن را معرفی کنند. زیرا شکل مخروطی ندارند و مطالب چاپ شده بر روی آنها خوانا خواهد بود. همچنین میتوان از پرچم رومیزی های تی و اِل برای معرفی اشخاص و سمت آنها استفاده کرد.

پایه های چند قلو

تنها، پرچم رومیزی های مخروطی، پایه های سه قلو و چهار قلو دارند. با این حال، پایه های ضربدری برای پرچم رومیزی های تی نیز ساخته می شود.(پایه های چند قلو، جهت نشان دادن همکاری بین چند شرکت و یا سازمان و یا معرفی زیر مجموعه های یک شرکت استفاده می شود.)

تی و اِل

پرچم رومیزی اِل، همان پرچم رومیزی تی می باشد اما بصورت یک طرفه است و به شکل جفت نیست. وجود این تفاوت به نحوه معرفی و سلیقه فرد بر میگردد. گاهی بعضی از اشخاص علاقه به تبلیغ و معرفی برند خود، در کنار مشخصات محصول را دارند و در مقابل این افراد، افرادی هستند که به خلاصه گویی و سادگی علاقه دارند. لازم به ذکر است که این دو پرچم از پرطرفدارترین و پر استفاده ترین پرچم ها در نمایشگاه ها و جشنواره ها می باشند.

طراحی داخلی

یک از روش های ایجاد تماییز در نما و ظاهر جهت خلق یک جلوه و برجسته کردن آن، استفاده از تفاوت است. که معماران و متخصصین طراحی داخلی با استفاده از این روش، و با کمک گرفتن از تفاوت پرچم های رومیزی، میتوانند تنها بصورت بصری تفاوت جایگاه کارکنان یک اداره و یا شرکت را به بیننده نشان دهند. به عنوان مثال قرار دادن پرچم مخروطی برروی میز یک مدیر و قراردادن پرچم های اِل و تی بر میز دیگر کارکنان.

پرچم رومیزی

هزینه

بطور منطقی به دلیل مقدار پارچه ای که استفاده می شود، هزینه پرچم رومیزی مخروطی بیشتر از پرچم رومیزی تی و پرچم رومیزی تی بیشتر از پرچم رومیزی اِل می باشد .

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما