چاپ فنجان

چاپ فنجان های تبلیغاتی از انواع ظروف تبلیغاتی بشمار می آید. چاپ فنجان در جنس ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند. لازم به ذکر است، یکی از پرطرفدارترین ظروف تبلیغاتی، ماگ یا لیوان تبلیغاتی و بطور خاص لیوان های عکس دار است. همچنین ، از دیگر انواع ظروف تبلیغاتی می توان به ست های پذیرایی چینی و بلوری اشاره کرد. که حتما نمونه آن را در هتل ها، رستوران ها و کافه ها مشاهده کرده اید.

کاربرد

ما روزانه بیش ۲ الی ۳ بار نوشیدنی مصرف می کنیم. از این رو هدیه دادن فنجان تبلیغاتی فرآیندی برای تکمیل تلاش های ما در زمینه تبلیغات است. زیرا مطمئن باشید، با هدیه دادن یک فنجان سرامیکی جذاب، برند حک شده روی لیوان ، بیننده را با آن مجموعه آشنا خواهد کرد.

همچنین با چاپ فنجان، میتوان یک ست اداری برای شرکت خود ایجاد کرد تا حس اعتماد را در بازدیدکنندگان و مهمان های آن مجموعه القا کند. لازم به ذکر است، اضافه کردن آرم شرکت، به دیگر اقلام تبلیغاتی، به شما اجازه می دهد تا به مخاطبان گسترده تری دسترسی داشته باشید.

نوع چاپ

ظروف تبلیغاتی از نظر نوع چاپ نیز تنوع دارند. چاپ لیزر، سابلیمیشن، چاپ سیلک و چاپ دیجیتال انواع چاپ هستند که بر روی لیوان ها بسته به مدل و جنس لیوان انجام می شود.

جنس

فنجان ها معمولا بصورت سرامیکی تولید می شوند. اما لیوان های تبلیغاتی در سه جنس، سرامیکی، استیل، شیشه ای و کاغذی تولید می شوند.

قیمت

جنس لیوان و تنوع رنگ چاپ آن، در محاسبه قیمت یک فنجتن تاثیر دارند اما مهمترین عامل تعیین کننده تعداد سفارش می باشد.

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوالی یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)