معرفی انواع پایه پرچم بادبانی

قبل از معرفی انواع پایه پرچم بادبانی باید گفت که بطور کلی نصب هر سازه مرتفع نیازمند داشتن یک تکیه گاه است تا نیروهای مزاحم را خنثی کند. این تکیه گاه می تواند به شکل بتون ریزی، اتصالات، چسب، گره طناب و.. اجرا شود. پرچم های بادبانی/ساحلی، استند ها، بنر ها و دیگر موارد تبلیغاتی محیطی که در فضای باز قرار دارند نیز باید در برابر وزش باد، تغییر دما و تمام شرایط جوی مقاوم باشند. از این رو طراحی های مختلفی برای ساخت پایه این پرچم ها انجام شده است که در ادامه به معرفی هر یک از این پایه ها و تفاوت آن ها خواهیم پرداخت.

پایه پرچم بادبانی و پرچم ساحلی

جنس

آهن، پلیمر و گرانول از عمده موادی هستند که در ساخت انواع پایه پرچم های بادبانی استفاده می شوند.

انوع

مخزنی، صفحه ای، صفحه ای پیچی، نیزه ای، ضربدری و گرانول از انواع پایه های این پرچم می باشند.

مخزنی

حجم این مخزن های پلیمری تقریبا تا ۱۰ لیتر می باشد که از مزیت های این پایه جابه جایی آسان آن هنگام خالی بودن مخزن، است.

صفحه ای

وزن این صفحه های ۴۰ در ۴۰ سانتی آهنی، تا ۱۰ کیلوگرم(برای پرچم سه متری) و ۷ کیلوگرم(برای پرچم دو متری) می باشد. زیبایی ظاهری و کم حجم بودن از مزیت های این پایه است. عیب این پایه جابه‌جایی دشوار آن است.

صفحه ای پیچی

جای میله روی این صفحات نصب شده است بطوری که این صفحات قابلیت اتصال توسط پیچ و مهره را بر دیگر قسمت ها را دارند. همچنین میتوان از این نوع پایه ها در نمایشگاه ها و در زیر محصولات استفاده کرد تا مشخصات مدنطر بر روی پرچم در کنار محصول قرار گیرد.

نیزه ای

زمین های چمن، ماسه ای، خاکی، گلی و … بهترین انتخاب برای این پایه ها هستند که داخل این زمین ها فرو میروند.

ضربدری

این پایه ها برای استفاده در فضای داخلی طراحی شده اند و کمترین وزن را در مقایسه با دیگر انواع پایه دارند. پرچم این پایه ها معمولا بصورت یک لایه تولید می شود.

گرانول

جدیدترین پایه تولید شده برای پرچم های بادبانی است که علی رغم وزن بالا، قیمت کمتری نسبت به نوع آهنی خود دارد. این پایه ها در اندازه ۵۰ در ۵۰ سانت تولید می شوند. لازم به ذکر مدل VIP این پایه، داری یک قاب فلزی، جهت جلوگیری از ریزش های جزئی دور پایه می باشد.

اگر همچنان در رابطه با محصول سوال یا ابهامی دارید. همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)