روبان های تبلیغاتی علاوه بر افزایش زیبایی هدایای یک سازمان، در جلب توجه مشتری و مخاطب نیز  تاثیر گذار خواهند بود. بطوری که تزئین یک هدیه(هر چند کوچک) با یک روبان تبلیغاتی، تاثیر بسزایی بر اقتدار و اعتبار یک نام تجاری خواهد داشت.

تاریخ

روبان در کلمه به معنای باریکه یا نواری از یک چیز است. به دنبال این معنی، قدمت اولین استفاده و یا اختراع آن نامشخص است. اما میتوان گفت که در طی تاریخ بیشترین استفاده آن در طراحی لباس بوده است. بعد از جنگ جهانی دوم و پیشرفت صنایع، استفاده از روبان در طراحی لباس کمتر شد و جای خود را در تزئین هدایا پیدا کرد.

تاریخ روبان

انواع

از آنجا که مراحل چاپ و تولید تمامی روبان ها یکی است، شاید بتوان آنها را تنها از لحاظ بافت به انواع مختلف دسته بندی کرد. که عبارتند از: شفاف، براق، مخملی(یک رو نرم، یک رو زبر)، آلیاژی، گروگن یا کبریتی(الیاف متراکم)، ژاکارد

روبان آلیاژی

آلیاژی

روبان بافت

کنفی(نخی،کتان)

روبان پشمی

پشمی

روبان ژاکارد

ژاکارد

روبان شفاف

شفاف

روبان کبریتی(روبان گروگن)

گروگن(کبریتی،بافت متراکم)

روبان مخملی

مخملی

روبان ساتن

ساتن

روبان هولوگرافیک

کاغذی(هولوگرافیک)

جنس

ریوُن، ساتن، مخمل، ابریشم، نخ، پشم، مواد پتروشیمی از جنس هایی هستند که بطور معمول برای تولید روبان از آن ها استفاده می شود.

پارچه ابریشم

ابریشم

پارچه پشمی

پارچه پشمی

پارچه پلی استر

پلی استر

پارچه رون

رِوُن

پارچه ساتن

ساتن

پارچه مخمل

مخمل

پارچه نخی

نخ

اندازه

بطور عمومی روبان ها در عرض های ۱ و ۲،۵ و ۴ سانتیمتر تولید می شوند. البته در صورت سفارش اختصاصی، این محصول در عرض های دیگر نیز قابل تولید است. لازم به ذکر است حداقل متراژ تولید، ۵۰ متر می باشد.

اندازه روبان

قیمت

جنس مهمترین عامل تعیین کننده قیمت روبان می باشد. البته عرض و متراژ سفارش نیز در تعیین قیمت تاثیر گذار است.

اگر همچنان در رابطه با این محصول ، سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود، همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما