هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی، هدیه‌هایی هستند که اغلب موسسات و صاحبان کسب و کار برای جلب توجه و افزایش اعتماد، به کارمندان و مشتریان خود اهدا می‌کنند. این هدایا در به دست آوردن و حفظ مشتریان، موثر است و کمک بسیار زیادی به رونق کسب‌وکارها می‌کنند. هر چه هدایایی که یک شرکت اهدا می‌نماید، جذاب تر و خلاق‌تر باشند تاثیر بیشتری روی مخاطبین آن مجموعه خواهد گذاشت. این تاثیر بیشتر، قطعا سبب افزایش رضایت مخاطبین نیز می‌گردد و در نهایت به فروش و سود بیشتر شرکت منجر خواهد شد. صاحبین هر کسب و کار از روش‌های تبلیغاتی مثل چاپ سررسید، چاپ تقویم رومیزی، محصولات دیجیتال، ارائه ست مدیریتی و … برای هدایای مناسبتی خود استفاده می‌کنند. از این رو شرکت ها و سازمان ها سعی می‌کنند به طور مداوم از این روش تبلیغاتی استفاده کنند. در این مقاله سعی داریم شما را با این هدایا آشنا کنیم.

خودکار
در دو جنس پلاستیکی و فلزی تولید می شود که هر جنس نوع متفاوت خود، را دارد. چاپ آن بصورت لیزری است و جوهر استفاده نمی شود. نوع خودکار و تعداد چاپ، عوامل تعیین کننده قیمت نهایی برای این هدیه تبلیغاتی می باشد.

خودکار

نمونه های خودکار

لیوان
کاغذی، سرامیکی و شیشه ای از انواع مختلف لیوان می باشد. چاپ روی لیوان های سرامیکی و شیشه ای بصورت سابلیمیشن و چاپ لیوان های کاغذی بصورت افست می باشد. جنس و تیراژ از مهمترین عوامل در محاسبه قیمت این محصول می باشند. لازم به ذکر است تک رنگ و یا چند رنگ بودن طرح نیز در تعیین قیمت مهم می باشد.

چاپ لیوان

لباس و کلاه
تیشرت و جلیقه از پرطرفدار ترین های این دسته هستند که سفارش داده می شوند اما بطور کلی پارچه های نخ و کتان، قابلیت چاپ سابلیمیشن و یا چاپ بصورت گلدوزی را دارند. قیمت این هدیه با توجه به تعداد و تنوع رنگ(تک رنگ یا چند رنگ) محاسبه می شود.

چاپ لباس و کلاه

نمونه های چاپ لباس و کلاه

دفترچه یادداشت
دفتر چه یادداشت های کوچک(سایز های آ۶ و آ۵) هدیه مناسب برای که علاقه به یادداشت برداری دارند، می باشد. این دفترچه ها در انواع مختلف با توجه، به نوع جلد(لمینت، چرم، چوب، تاشو و…) و صحافی(سیمی و چسب) آن ها وجود دارد. عامل های تیراژ، اندازه کاغذ و جنس آن، نوع صحافی، نوع جلد و تعداد رنگ ها در تعیین قیمت این محصول دخیل هستند.

چاپ دفترچه یادداشت

نمونه های دفترچه یادداشت

تقویم
نقش تقویم جهت برنامه ریزی برهیچ کسی پوشیده نیست. به همین دلیل تقویم های سال جدید، محبوبیت زیادی در بین مخاطبان و مشتریان دارد. مواردی که برای تولید تقویم استفاده می شوند مانند دفترچه یادداشت است همچنین برآورد هزینه تولید یک تقویم نیز مانند دفترچه یادداشت می باشد.

چاپ تقویم

نمونه تقویم

از دیگر اقلامی که به عنوان هدیه استفاده می شود می توان به عینک، دسبند، لوازم تحریر، جاکلیدی، جا سوئیچی، ساک دستی، محصولات دیجیتال مانند فلش مموری، پاوربانک و … اشاره کرد اما این اقلام به اندازه هدایایی که در این مقاله به آن ها پرداخته شد، پرطرفدار نیست.

دیگر اقلام هدیه های تبلیغاتی

نمونه از دیگر هدیه های تبلیغاتی

اگر همچنان در رابطه با هدایای تبلیغاتی، سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود، همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.
تماس با ما