بند گردن تبلیغاتی یا آویز نمایشگاهی یک نوار معمولا پارچه ای است که برای حمل کارت های نمایشگاهی، تور های مسافرتی، سازمانی و بطور کلی جهت معرفی اشخاص از آن استفاده می شود تا احزاز هویت جهت اجرای تشریفات، ادای احترام و حفظ نظم و امنیت انجام شود. چاپ اختصاصی بر روی این بند ها، تاثیر بسزایی در افزایش اعتبار یک سازمان و یک شرکت دارد. همچنین استفاده از این آویز های چاپی نشان دهنده اقتدار یک مجموعه خواهد بود و به دنبال آن جلب توجه و تبلیغ را به همراه خواهد داشت.

تاریخ

ریشه کلمه اینگلیسی(Lanyards) این محصول از کلمه فرانسوی(Laniere) به معنای “بند” گرفته شده که به دلیل استفاده سربازان فرانسوی بر روی کشتی بوده است. قدمت این استفاده به سال ۱۵۰۰ میلادی برمیگردد. وقتی سربازان، دزدان دریایی و بطور کلی خدمه کشتی از این بند ها استفاده می کردند تا مطمئن شوند سلاح ها و ابزار هایشان در دریا نمی افتد.

تاریخ آویز تبلیغاتی

انواع

شاید بتوان بند های گردن و بطور کلی آویز های استفاده شده در لباس ها را از نظر کاربرد به دسته بندی های مختلف تقسیم کرد مانند: بند های نمایشگاهی و سازمانی، بند های ایمنی، بند های انتقال، بند های فعال کننده، بند های یونیفرم

بند پاراکورد

پاراکورد

بند امنیتی

امنیتی

بند فعال کننده

فعال کننده

بند یونیفرم

یونیفرم

بند گردن پلیستر

پولیتسر

بند ساتن

ساتن

جنس

پلی استر، نایلون، ساتن، چرم در هم تنیده شده و پاراکورد از جنس های مورد استفاده در تولید بند ها و آویز های لباس می باشند.

پلی اتیلن

پلی اتیلن

پارچه ساتن

ساتن

پلی استر

پلیستر

بند گردن چرمی

بند چرمی

اندازه

طول آویز های نمایشگاهی بصورت استاندارد ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر و عرض آن ۱،۵ و ۲ سانتی متر است.

اندازه آویز تبلیغاتی

قیمت

عرض و چند رنگ یا تک رنگ بودن چاپ عوامل مهم در تعیین قیمت این بند ها می باشند. البته یک رو یا دو رو بودن چاپ نیز در برآورد قیمت تاثیر گذار است.

بند گوشی

اگر همچنان در رابطه با آویز گردن تبلیغاتی ، سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود، همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما