پرچم رومیزی
پرچم رومیزی یکی از مهمترین المانهای میز کارمندان و مدیران شرکت ها و سازمان ها می باشد که نقش موثری در برجسته نمودن یک برند ایفا می نماید و گاها به عنوان هدیه ای تبلیغاتی نیز از آن استفاده می گردد.مشخصات و ویژگیهای انواع پرچم رومیزی در ادامه همین صفحه بیان می گردند.
پرچم رومیزی ساتن مات ریشه دار
پرچم رومیزی ساتن مات در ابعاد ۲۰در۳۰ سانتی متر بصورت دورو و با چاپ دیجیتال بدون محدودیت در رنگ تولید می گردد. ریشه دوزی پرچم بصورت دوبله انجام میگردد و رنگ آن متناسب با رنگ لوگوی پرچم و توسط مشتری تعیین می گردد، این پرچمها قابلیت نصب بر روی انواع پایه پرچم رومیزی را دارا می باشند و ارتفاع نهایی پرچم نصب شده به همراه پایه حدود ۴۳ سانتی متر می باشد، شایان ذکر است که پرچم رومیزی ساتن مات به جهت کیفیت بالای پارچه ساتن، از نظر بالا بودن وزن پارچه و همچنین لطافت آن، دارای بالاترین سهم فروش در انواع پرچم رومیزی می باشد.

پرچم رومیزی ساتن مات بدون ریشه
پرچم رومیزی ساتن مات بدون ریشه در ابعاد ۱۸در۲۷ سانتی متر بصورت دورو و با چاپ دیجیتال بدون محدودیت در رنگ تولید می گردد. این پرچم فاقد ریشه بوده و توسط یک لیفه به آسانی قابل نصب بر روی انواع پایه پرچم می باشد، لازم به ذکر است که ارتفاع نهایی پرچم پس از نصب حدود ۴۳ سانتی متر می باشد. تفاوت این پرچم با پرچم رومیزی ساتن مات ریشه دار، تنها در بدون ریشه بودن و نوع دوخت آن می باشد.

پرچم رومیزی لیزری
پرچم رومیزی برش لیزری به ابعاد ۱۷در۲۵ سانتی متر بر روی پارچه ساتن براق به وسیله دستگاه لیرز برش خورده و سپس لوگو بر روی پرچم بصورت دورو چاپ می گردد.این پرچم بدون ریشه بوده و ابعاد پرچم نیز نسبت به پرچمهای ریشه دار کوچکتر می باشد و همچنین ارتفاع نهایی پرچم پس از نصب بر روی پایه استیل کوچک برابر با ۳۶ سانتی متر خواهد بود. اگرخواهان محصولی فانتزی و ظریف می باشید پیشنهاد ما خرید پرچم رومیزی برش لیزری می باشد.


پرچم رومیزی دوقلو
پرچم رومیزی دوقلو در واقع همان پرچم رومیزی می باشد که فقط بر روی پایه های استیل دوقلو بصورت همزمان استفاده می گردند. پرچم رومیزی دو قلو در ابعاد۲۰در۳۰ سانتی متر و با چاپ دیجیتال بدون محدودیت در رنگ و بصورت بدون ریشه و ریشه دار تولید میگردد. ارتفاع پرچم ها پس از نصب بر روی پایه استیل دوقلو حدود ۴۲ سانتی متر می باشند. استفاده همزمان از دو پرچم رومیزی بر روی یک پایه دوقلو مطابق با سلایق گوناگون و به دلایل مختلف مرسوم می باشد برای مثال استفاده همزمان از دو پرچم رومیزی بر روی یک پایه به معنای وجود پیوند و همکاری میان دو سازمان و یا کشور می باشد و در بسیاری از مواقع پرچم ملی یک کشور در کنار پرچم یک سازمان خاص به معنای وابستگی و ارتباط آن سازمان با آن کشور مورد استفاده واقع میگردد. اگر خواهان استفاده همزمان از دو عدد پرچم رومیزی بر روی یک پایه می باشید، این محصول پاسخ به نیاز شما می باشد، آیا قصد استفاده از دو پرچم بر روی میز خود دارید و دارای فضای محدودی بر روی میز خود هستید؟ آیا میخواهید همکاری و و اتحاد شرکت خود را با سازمانی دیگر در قالب پرچم بیان دارید؟پرچم رومیزی دوقلو پاسخ به نیاز شما می باشد.


پرچم رومیزی تی( T )
پرچم رومیزی تی( T ) بر روی پارچه ساتن براق در ابعاد ۹در۲۷ سانتی متر توسط دستگاه لیزر برش خورده و سپس در مرحله چاپ بر روی پرچم قرار میگیرد.چاپ بصورت تک رو و دورو برابر خواست مشتری و بدون محدودیت در رنگ قابل اجرا می باشد.این پرچم ها به آسانی بر روی پایه استیل T شکل در ابعاد ۳۶در۲۳ سانتی متر نصب میگردند.پرچم تی به مانند پرچمهای دوقلو امکان استفاده همزمان از دو پرچم بر روی یک پایه را برای کاربران فراهم نموده است.استفاده همزمان از دو پرچم بر روی یک پایه در جلسات رسمی و بر روی میز کارمندان و مدیران به معنای همکاری دو مجموعه با یکدیگر میباشد.اگر خواهان داشتن پرچم ملی کشورمان و پرچم سازمانی خود میباشید و فضای کافی برای استفاده جداگانه ندارید، پیشنهاد ما پرچم تی و استفاده همزمان دو پرچم بر روی یک پایه می باشد.


پرچم رومیزی ال( L )
پرچم رومیزی ال (L) در واقع همان پرچم رومیزی تی بصورت یک طرفه می باشد.ابعاد پرچم ۹ در ۲۷ سانتی متر بوده که پس از برش توسط دستگاه لیزر، چاپ لوگو بصورت دیجیتال بر روی پرچم انجام می شود.چاپ بر روی این پرچم نیز می تواند بصورت یک رو و یا دورو بدون محدودیت در رنگ انجام پذیرد. ابعاد پایه این پرچم ۳۶در۱۲ سانتی متر می باشد. پرچم رومیزی ال(L) از خانواده پرچم های رومیزی برش لیزری بوده و متناسب با سلایق گوناگون مورد استفاده واقع می گردد. به دلیل ایستایی پرچمهای ال و تی، لوگو کاملا مشخص و قابل رویت می باشد و این ویژگی موجب ترغیب بسیاری از مشتریان به خرید پرچم رومیزی ال و یا پرچم رومیزی تی گردیده است.


پرچم رومیزی مخمل
پرچم رومیزی مخمل با چاپ دیجیتال در ابعاد ۲۰در۳۰ سانتی متر بر روی یکی از با کیفیت ترین پارچه های مخمل تولید می گردد. پارچه مخمل مورد استفاده در این پرچمها دارای لطافت بالا و در عین حال ضخامت و وزن قابل توجهی می باشد که هر بیننده ای را ترغیب به داشتن آن می نماید. در گذشته ای نه چندان دور پرچم های جیر با چاپ دستی تولید می گردیدند که این امر موجب محدودیت هایی در چاپ می گردید. امروزه با پیشرفت صنعت چاپ دیجیتال امکان اجرای این چاپ بر روی پارچه مخمل امکان پذیر است و بدون هیچ محدودیتی در رنگ و حتی در تیراژ پایین میسر گردیده است. لازم به ذکر است که پارچه مخمل دارای وزن بالاتری نسبت به انواع دیگر پارچه های پرچم می باشد.این پرچم با ریشه دوزی دوبله تولید می شود و امکان استفاده از آن بصورت تک و یا دوقلو بر روی یک پایه میسر می باشد. این نوع پرچم، مجلل ترین محصول هر تولیدی پرچم است.


پرچم رومیزی ساتن براق ریشه دار

پرچم رومیزی ساتن براق ریشه دار در ابعاد ۲۰در۳۰سانتی متر به مانند انواع دیگر پرچم های رومیزی ریشه دار تولید میگردد. ویژگی خاص این نوع پرچم براق بودن آن می باشد که به دلیل پارچه مورد استفاده در این محصول می باشد. از این رو چاپ این پرچم دارای براقی بیشتری نسبت به پرچم ساتن مات می باشد. پرچم رومیزی ساتن براق ریشه دار دارای قیمت ارزانتری نسبت به پرچم های ساتن مات بوده که دلیل آن به وزن پایین تر پارچه بر میگردد، از این رو اگر خواهان محصولی ارزانتر و در عین حال با کیفیت در انواع پرچم های رومیزی می باشید، این محصول پاسخ به نیاز شما می باشد.


پرچم رومیزی ساتن براق بدون ریشه
پرچم رومیزی ساتن براق بدون ریشه در ابعاد ۲۰در۳۰سانتی متر به مانند انواع دیگر پرچم های رومیزی بدون ریشه تولید میگردد. ویژگی خاص این نوع پرچم براق بودن و بدون ریشه بودن آن می باشد که به دلیل پارچه مورد استفاده در این محصول می باشد.از این رو چاپ این پرچم دارای براقی بیشتری نسبت به پرچم ساتن مات می باشد. پرچم رومیزی ساتن براق بدون ریشه، دارای قیمت ارزانتری نسبت به پرچم های ساتن مات بوده که دلیل آن به وزن پایین تر پارچه بر میگردد، از این رو اگر خواهان محصولی ارزانتر و در عین حال با کیفیت در انواع پرچم های رومیزی می باشید، این محصول پاسخ به نیاز شما میباشد.

پرچم رومیزی سه قلو
پرچم رومیزی سه قلو در ابعاد ۲۰در۳۰ سانتی متر و بدون محدودیت رنگی بر روی انواع پارچه ساتن مات و براق بصورت ریشه دار و بدون ریشه قابل تولید و عرضه میباشد. پرچم رومیزی سه قلو جهت استفاده در جلسات و ملاقات های رسمی به نشان وحدت و دوستی و وجود پیوند میان سه کشور،شرکت و یا سازمان مورد استفاده واقع میگردد.این پرچم ها بر روی پایه استیل سه قلو به ارتفاع ۴۲سانتی متر نصب میگردند. ما میتوانیم انواع پرچم رومیزی را بر روی ساتن مات و براق بصورت ریشه دار و بدون ریشه تولید نموده و امکان نصب همزمان آنها را بر روی پایه سه قلو را برای شما فراهم نماییم.

پرچم رومیزی

سوالات پرتکرار در رابطه با پرچم رومیزی
قیمت پرچم رومیزی چگونه محاسبه میگردد؟
قیمت پرچم رومیزی بر مبنای نوع آن و تیراژ سفارش محاسبه میگردد. البته هزینه پایه پرچم رومیزی بایستی به آن اضافه گردد و این قیمت با توجه به نوع پایه، متفاوت میباشد.
تفاوت پرچم رومیزی لیزری با معمولی چیست؟
پرچم رومیزی لیزری بدون ریشه بوده و برش آن توسط دستگاه لیزر انجام میگردد و میتواند بصورت پشت لمینت و یا دورو تولید گردد و به همین جهت به این نام معروف گردیده است، ابعاد پرچم رومیزی لیزری معمولا کوچکتر از پرچمهای ریشه دار بوده و جنس این پرچم سبک تر و لطیف تر از پرچم رومیزی ریشه دار می باشد.
آیا پرچم رومیزی قابل شستشو میباشد؟
پرچمهای رومیزی در انواع گوناگونی تولید میگردد و به همین جهت خصوصیات یکسانی ندارند. پرچم رومیزی معمولی قابل شستشو بوده ولی پرچمهای رومیزی لمینت و برش لیزری قابل شستشو نمی باشند و پس از شستشو کیفیت آنها کاهش پیدا میکند. با توجه به قیمت مناسب پرچم رومیزی توصیه ما به مشتریان محترم تعویض پرچم به جای شستشوی آن میباشد.

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما