نمونه پرچم رومیزی

نمونه پرچم رومیزی

مزایای چاپ پرچم برای کسب و کار
از مهم ترین مزایای پرچم، بازاریابی و تبلیغات می باشد. می توان به چاپ پرچم به عنوان یک روش تبلیغات پر سود، بلند مدت و دائمی نگاه کرد. همچنین از مزایای چاپ پرچم بازاریابی است. به موفقیت رسیدن یک کسب و کار نیازمند تبلیغات مناسب، صحیح، به موقع و به اندازه است. شما می توانید تمامی این نکات را در قالب پرچم و استفاده از پرچم برای تبلیغات و بازاریابی مشاهده کنید. همچنین از آن برای رشد و دیده شدن هر چه بیشتر کسب و کار خود بهره بگیرید.
از نظر هزینه نیز چاپ پرچم در مقایسه با دیگر روش ها، می تواند برای تبلیغ کسب و کار شما به صرفه باشد. برای مثال بهره گیری از چاپ پرچم ساحلی(یا پرچم بادبانی) می تواند از نظر هزینه ای برای شما بسیار مناسب باشد. ضمنا می تواند نتیجه خوبی را نیز بهمراه داشته باشد.
انواع پرچم تبلیغاتی
پرچم های تبلیغاتی در سطح کشور انواع گوناگونی دارند که می توان به پرچم اهتزاز، پرچم رومیزی، پرچم تشریفات و … اشاره کرد. بدون شک استفاده از پرچم های متنوع برای تبلیغات می تواند باعث جذب بیشتر افراد شود همچنین اقتدار نام تجاری را نشان دهد و اعتماد را در مخاطب افزایش دهد.
برای مثال کسب و کاری را تصور کنید که از انواع پرچم های تبلیغاتی با طرح های مختلف برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کند؛ بدون شک تاثیر این نوع تبلیغات بسیار بیشتر از تبلیغات های بنری و تک طرح خواهد بود و قطعا از هزینه کمتری نیز برخوردار است.

نمونه پرچم تشریفات

نمونه پرچم تشریفات

پرچم تشریفات
پرچم تشریفات یکی از بهترین نوع های پرچم تبلیغاتی می باشد. استفاده از آن می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر جلوه محیط داخلی یک شرکت و اداره داشته باشد و به مراسم ها رسمیت ببخشد. پرچم تشریفات به دلیل ارتفاعی که دارد قابلیت مشاهده بیشتری دارد. ارتفاع آن حدودا بین ۱.۷ تا ۲ متر می باشد. پرچم تشریفات در جنس های مختلف وجود دارد. هر کدام از آن ها برای مکان ها و شرایط مختلف قابل تغییر است.
پرچم رومیزی
پرچم رومیزی نیز یکی دیگر از انوع پرچم های تبلیغاتی می باشد. معمولا از پرچم رومیزی برای قرار گیری بر روی میز کارکنان شرکت بهره گرفته می شود. پرچم رومیزی باعث اعتبار بخشی به شرکت، کسب و کار و هر مکانی که از آن ها استفاده می شود، خواهد شد.
پرچم رومیزی و پرچم تشریفات دو نوع از پرچم های تبلیغاتی می باشند که نسبت به دیگر پرچم ها پر استفاده تر و پر طرفدار تر هستند و از نظر به صرفه بودن نیز کاملا مطلوب خواهند بود. پرچم رومیزی تاثیر بسزایی در تجاری سایزی طراحی داخلی اداره و یا شرکت دارد. امروزه فناوری های مورد استفاده در این پرچم ها باعث شده است تا بیش از پیش کیفیت آن ها بهبود پیدا کند. به نوعی استفاده از آن ها روز به روز بیشتر میشود. یکی از تفاوت های پرچم رومیزی و پرچم تشریفات شکل و اندازه آن ها می باشد.

نمونه پرچم ساحلی

نمونه پرچم ساحلی

چاپ پرچم ساحلی
پرچم ساحلی نیز یکی دیگر از پرچم های تبلیغاتی می باشد که در دو نوع سه متری و دو متری و قطره ای ساخته می شود. یکی از معدود تفاوت های پرچم ساحلی با پرچم تشریفات، مکان استفاده آن می باشد، بطبع دامنه مخاطب های آن نیز متفاوت می شود زیرا از پرچم های ساحلی در فضا باز، مخصوصا پیاده رو ها و کوچه ها استفاده می شود که جلب توجه رهگذران را به دنبال دارد.
پرچم اهتزاز
پرچم اهتزاز همانطور که از اسمش پیداست جهت اهتزاز و برافراشته شدن چاپ می شود و بر روی میله هایی با حداقل ارتفاع سه متری(حداکثری وجود ندارد) نصب میشود. مکان نصب این پرچم ها معمولا ورودی ها، میدان ها، پشت بام های ادارات، شرکت ها، کارخانه جات، مراکز خرید و مجتمع های تجاری بزرگ می باشد. تنها عیب این نوع پرچم آلوده شدن آن توسط هوا می باشد.
پیشنهاد ها و نکات استفاده از پرچم

نمونه پرچم اهتزاز

نمونه پرچم اهتزاز

نوع و نحوه استفاده از پرچم های تبلیغاتی نیز در دیده شدن کسب و کار شما تاثیر گذار خواهد بود. زیرا شما باید انتخاب مکان برای نصب پرچم تبلیغاتی را با توجه به ملاک هایی مانند آب و هوا، اندازه و حتی مقدار عبور و مرور اشخاص بسنجید. به نوعی بهترین نحوه استفاده از پرچم را برای تبلیغات برگزینید. برای مثال شما باید شرایطی را برای پرچم تبلیغاتی خودتان ایجاد کنید که در برابر باران مقاومت یا حتی در برابر طوفان ایستادگی کند. شما می توانید سوراخ هایی را بر روی پرچم تبلیغاتی خود نصب کنید تا در برابر طوفان و باد های شدید مقاومت بیشتری داشته باشد. عواملی جوی دلیلی کافی برای جایگزین کردن رول آپ ها و استند ها با پرچم های ساحلی می باشد.
اگر بتوانید هنگام چاپ پرچم تبلیغاتی از طرح های مناسب و جذاب استفاده کنید، بدون شک جواب بهتری خواهید گرفت. افراد بیشتری نیز جذب شما خواهند شد. زیرا امروزه طرح یکی از اصلی ترین عوامل در تاثیر تبلیغات می باشد که می تواند درصد جذب مخاطبان را تعیین کند.

اگر همچنان در رابطه با مزیای پرچم سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما