مزایای پرچم بادبانی

نمونه پرچم

نمونه پرچم

اهمیت تبلیغات در رشد کسب و کارهای مختلف، بر کسی پوشیده نیست. این روزها اکثر کسب و کارهای موجود با روش های مختلفی برند خود را تبلیغ می کنند تا بتوانند از دیگر رقبای خود پیشی بگیرند. ساخت و چاپ پرچم بادبانی یکی از بهترین روش های تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف محسوب می شود. اما در میان انواع پرچم های تبلیغاتی، این پرچم طرافداران بیشتری دارد که در ادامه به دلیل آن را توضیح خواهیم داد.
مزایای ساخت پرچم بادبانی چیست؟
این پرچم یکی از انواع پرچم های تبلیغاتی مانند پرچم تشریفات است که بر روی یک پایه میله ای یا پلاستیکی نصب می شود. این نوع پرچم دارای انواع مختلفی بوده که از جمله آن ها می توان به قطره ای، هلالی، کمانی و سامورای اشاره کرد. هر یک از انواع پرچم های بادبانی می توانند با طرح ها و مدل های مختلفی چاپ شوند و یک برند را تبلیغ کنند. اگرچه پرچم های مختلف دیگری نیز در بازار کشور ایران وجود دارند که می توان از آن ها برای تبلیغات استفاده کرد.اما باز هم پرچم های بادبانی دارای مزایای بسیار زیادی هستند. که عبارتند از:
۱- امکان چاپ در هر رنگ و طرحی
یکی از مزایای ساخت پرچم ساحلی برای کسب و کارهای مختلف این است که امکان چاپ انواع طرح و رنگ روی این پرچم ها وجود دارد. بنابراین، می توان از هر طرح و ترکیب رنگی برای ساخت و طراحی پرچم بادبانی استفاده کرد. عدم وجود محدودیت برای چاپ این پرچم ها، از جمله مزایایی است که نمی توان از آن گذشت. بنابراین، اگر به دنبال این هستید که یک طرح اختصاصی و خاص را روی پرچم بادبانی درج کنید، می توانید اقدام به ثبت سفارش برای ساخت و طراحی نمایید.
۲- قابلیت نصب آسان
از دیگر مزایای طراحی و ساخت پرچم بادبانی می توان به نصب بسیار ساده این نوع پرچم اشاره کرد. در واقع، شما می توانید با کمک متصل کردن چند عدد میله، این پرچم را در محل مورد نظر خود نصب کنید. از طرفی هنگامی که دیگر نیازی به استفاده از پرچم بادبانی ندارید، می توانید آن را جمع کنید و به یک محل دیگر ببرید.
۳ – مقرون به صرفه نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی
خرید پرچم های تبلیغاتی باید با قیمت مناسب صورت گیرد تا افرادی که در کسب و کارهای مختلف فعالیت(مخصوصا کسب و کار های نوپا) می کنند، بتوانند با کمترین هزینه یک تبلیغ ماندگار، موثر و با دامنه مخاطب بالا را داشته باشند. بنابراین، حتی می توان آن را در طرح های متنوع و رنگ های مختلف چاپ کرد و در بخش های مختلف و یا شعب دیگر مورد استفاده قرار داد.

نمونه پرچم

نمونه پرچم

۴ – جذابیت بالا و جذب کردن مخاطبین
اگرچه جذابیت پرچم بادبانی بستگی به نوع چاپ و طرحی دارد که روی پرچم چاپ می شود. اما عمدتا به دلیل اینکه کیفیت چاپ این پرچم ها بالاست، می توان به راحتی آن ها را برای جذب مخاطبین در یک مکان پر رفت و آمد قرار داد. زیبایی منحصر به فرد در عین سادگی و کوچک بودن، از جمله مزایای ساخت پرچم بادبانی تبلیغاتی محسوب می شوند.
۵ – امکان سفارش در ابعاد متنوع
به طور کلی، برای ساخت هر نوع پرچم تبلیغاتی می توان ابعاد خاصی را تعریف کرد. پرچم بادبانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می تواند با ارتفاع متفاوت و ابعاد خاصی طراحی و تولید شود. اگر قصد طراحی پرچم بادبانی در ارتفاع بیش از ۲ متر داشته باشید، این کار امکان پذیر است. اما بدیهی است که قیمت و وزن پرچم های بزرگ تر افزایش پیدا خواهد کرد.
۶ – دارای قابلیت شستشو پرچم
از دیگر مزایای ساخت پرچم بادبانی، می توان به امکان شستشوی آن اشاره کرد. بنابراین، دیگر نیازی نیست که نگران کثیف شدن پرچم باشید. چرا که این پرچم ها با قابلیت شستشویی که دارند، به راحتی می توانند تمیز و پاکیزه شوند و دوباره برای تبلیغات در یک مکان استفاده شوند.

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما