چاپ ظروف

ظروف تبلیغاتی، گروهی از محصولات تبلیغاتی هستند که شامل، انواع ست های پذیرایی، ست چای خوری ، فنجان، ماگ، لیوان، بشقاب و فلاسک می باشد. این محصولات در جنس ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند. یکی از پرطرفدارترین محصولات تبلیغاتی، ماگ یا لیوان تبلیغاتی و بطور خاص لیوان های عکس دار است. همچنین ، از دیگر انواع ظروف تبلیغاتی می توان به ست های پذیرایی چینی و بلوری اشراه کرد. که حتما نمونه آن را در هتل ها، رستوران ها و کافه ها مشاهده کرده اید، اشاره کرد.

لیوان تبلیغاتی

کاربرد لیوان تبلیغات

ما روزانه بیش ۲ الی ۳ بار نوشیدنی مصرف می کنیم. از این رو هدیه دادن لیوان تبلیغاتی فرآیندی برای تکمیل تلاش های ما در زمینه تبلیغات است. زیرا مطمئن باشید، با هدیه دادن یک لیوان جذاب، برند حک شده روی لیوان ، بیننده را با آن مجموعه آشنا خواهد کرد. همچنین با چاپ لیوان، میتوان یک ست اداری برای شرکت خود ایجاد کرد تا حس اعتماد را در بازدیدکنندگان و مهمان های آن مجموعه القا کند. لازم به ذکر است، اضافه کردن آرم شرکت، به دیگر اقلام تبلیغاتی، به شما اجازه می دهد تا به مخاطبان گسترده تری دسترسی داشته باشید.

ماگ تبلیغاتی

نوع چاپ

ماگ های تبلیغاتی از نظر نوع چاپ نیز تنوع دارند. چاپ لیزر، سابلیمیشن، چاپ سیلک و چاپ دیجیتال انواع چاپ هستند که بر روی لیوان ها بسته به مدل و جنس لیوان انجام می شود.

دستگاه چاپ ظروف

دستگاه سابلیمیشن

جنس

لیوان های تبلیغاتی در سه جنس، سرامیکی، استیل، شیشه ای و کاغذی تولید می شوند.

جنس انواع لیوان

قیمت

جنس لیوان و تنوع رنگ چاپ آن، در محاسبه قیمت یک لیوان تاثیر دارند اما مهمترین عامل تعیین کننده تعداد سفارش می باشد.

لیوان های تبلیغاتی

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوالی یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما