ساک دستی یک محصول تبلیغاتی بسیار کاربردی می باشد که بعنوان ساک خرید، ساک تبلیغاتی و بسته بندی استفاده می شود. ساک دستی کاغذی یکی از شیک ترین و فانتزی ترین نوع ساک دستی می باشد. اکثر فروشگاه ها جهت ارائه و فروش محصولات خود  از آن استفاده کرده و برند خود را تبلیغ می کنند. بطوری که تنها یک ساک دستی فاخر میتواند علاوه بر جلب توجه، اعتبار و اقتدار بسزایی به آن نام تجاری ببخشد.

تاریخچه

ساک دستی نیز مانند هر محصول دیگری تغییر و تحول هایی در طول تاریخ با خود به همراه داشته است. بطوری که تا قبل از سال ۱۸۰۰ میلادی، مردم همچنان از خرجین های پارچه ای  و زنبیل های حصیری یا کیف های چرمی دست دوز، برای حمل غلات و اقلام مصرفی روزانه خود استفاده می کردند.

ساک دستی

سپس بعد از انقلاب صنعتی، ساک های کاغذی کوچک و متوسط تولید شدند، اما به دلیل حجم بالای خرید، همچنان پاسخگوی نیاز اقشار مردم نبودند. بعد این زمان، در اوایل قرن بیستم، با تولید ساک های کاغذی دسته دار، مشکل جا به جایی خرید های انبوه از طریق حمل توسط دو نفر برطرف شد.

ساک دستی

ولی در اواسط همین قرن، با افزایش قیمت کاغذ، ساک های پلاستیکی پراستفاده شدند که تا به امروز این اختلاف قیمت همچنان وجود دارد. با این حال، طرفدارن محیط زیست خطر استفاده از این ساک های پلاستیکی را بر همگان آشکار کردند که باعث تغییر در نوع ساک استفاده شده در صنف های گوناگون شد.

ساک دستی

انواع ساک دستی

جنس

ساک های دستی در جنس های پارچه ایی، کاغذی و پلاستیکی تولید می شوند. پارچه این ساک ها سوزنی و شصت گرم و کاغذ های آن گلاسه(۳۰۰گرم) و کرافت می باشد.

ساک دستی

کاغذ گلاسه مات(سمت راست)، پارچه سوزنی(سمت چپ)

اندازه

بطور معمول تمامی ساک های دستی در اندازه های ۳۰ در ۲۰ سانتی متر یا ۳۰ در ۴۰ سانتی متر تولید می شود. با این حال، در صورت درخواست مشتری، می توان این ساک ها را در اندازه های اختصاصی تولید کرد. عطف تمامی ساک های ۹ الی ۹.۵ سانتی متر است.

انواع

دسته موزی، دسته بندی، کاست دار، عمودی و افقی از انواع این ساک ها هستند.

ساک دستی

قیمت

اندازه و جنس ساک دستی دو عامل مهم در تعیین قیمت این محصول می باشند. لازم به ذکر است تک رو یا دو رو بودن چاپ همچنین تک رنگ و یا چند رنگ بودن طرح نیز در قیمت آن تاثیر دارد.

اگر همچنان در رابطه با این محصول ، سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود، همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما