بهترین انتخاب جهت خرید پرچم

قبل از هر انتخاب و یا تصمیم، ابتدا هدف مشخص می شود و سپس روش رسیدن به آن تعیین می شود. هدف اصلی تمام پرچم ها، به نمایش گذاشتن اقتدار است. اما در کنار این هدف اصلی، هدف های دیگری مانند تبلیغ، علامت و نشان گذاری، ادای احترام و تشویق و دیگر موارد نیز وجود دارد. روش رسیدن به این اهداف، همان انتخاب نوع پرچم مناسب است . در این مطلب بطور مختصر به این اهداف پرداخته شده است تا راهنمایی برای شما جهت خرید پرچم باشد.
اقتدار
اگر هدف شما نشان دادن اقتدار و به دنبال آن القای حس اعتماد هست، پرچم های تشریفات و پرچم های اهتزاز بهترین انتخاب می باشند. از آنجا که پرچم تشریفات بصورت مخروطی می ایستد و پرچم اهتزاز در ارتفاع بالا قرار دارد، خوانایی کمتری نسبت به پرچم های رومیزی و بادبانی(یا ساحلی) دارند. بنابراین از جنبه تبلیغات، تاثیر کمتری دارند.

تبلیغ
جلب توجه در تبلیغات و ترغیب در هر تبلیغی از اساسی ترین موارد است. به همین دلیل استفاده از پرچم های بادبانی(یا ساحلی) بهترین انتخاب می باشد. این پرچم ها به دلیل قرار گرفتن در محل رفت آمد و خوانا بودن، ارتباط مستقیم با مخاطب برقرار میکنند و با چاپ طرحی چشمگیر، میتوانید محصول و یا پیام مرتبط با کسب و کار خود را به بیننده منتقل کنید. بطوری که استفاده از آن محصول و یا ارائه آن خدمت در همان لحظه امکان پذیر است. که به جرعت میتوان گفت از میان تمامی تبلیغات اعم از نوع آن، تنها همین امکان پیاده سازی در لحظه، بیشترین تاثیر را در کسب مخاطب دارد. لازم به ذکر است، در مقایسه با تابلو های نئونی، پرچم های بادبانی قیمت کمتری دارند. قابل جابه جایی و قابل شست و شو هستند و در هر شرایط جوی پایدار می مانند.

علامت و نشان
اگر هدف شما نشانه گذاری یا علامت گذاری جهت انتقال پیام، ایجاد تفاوت و القای حس اعتماد می باشد، استفاده از پرچم های رومیزی در محیط داخلی و پرچم های اهتزاز در فضای باز بهترین گزینه است. مانند ایجاد تفاوت در محیط داخلی شرکت و یا اداره جهت نشان دادن جایگاه کارمندان و مدیران. و یا استفاده از پرچم های ماشینی جهت مراسم های رسمی جهت نشان دادن هویت سرنشینان و یا نشانه گذاری محصولات در نمایشگاه ها جهت معرفی مشخصات هر کدام از آن ها.

احترام
اگر قصد برگزاری مراسم های دولتی یا بین مللی دارین. باید و حتما از پرچم های تشریفات استفاده کنید. وجود پرچم های تشریفات کشورهای شرکت کننده، نشان دهنده ادای احترام میزبان خواهد بود. و اگر اجرای مراسم در فضای باز بود درکنار پرچم های تشریفات باید از پرچم های اهتزاز نیز استفاده کنین.

اگر هدف شما از خرید پرچم، شرکت در مسابقات و تشویق فرد و یا تیم مورد علاقه شما می باشد، میتوانید از پرچم های دستی و یا پرچم های بزرگ از جنس ساتن براق استفاده کنید.

تشویقی

اگر همچنان سوالی در رابطه با بهترین انتخاب جهت خرید پرچم دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما