بزرگ ترین پرچم های جهان

در هر کشوری پرچم ها از عناصر مهم هویتی آن کشور محسوب می شود که در ابعاد و اشکال و از متریال با کیفیت تهیه می شوند تا هنگام به اهتزاز در آمدن زیبایی و شکوه خاص خود را به نمایش بگذارند. نماد روی هر پرچم معنا و مفهومی خاصی را می رساند و خبر از رشادت ها , فداکاری ها , آب و هوا آن سرزمین و به دین و آیین مردم می پردازد. برخی از کشورها با طراحی بزرگ ترین پرچم کشور خود قصد دارند تا صلابت و زیبایی هر چه تمام تر نماد کشور خود را به رخ همگان بکشانند.

بزرگترین پرچم در امارات

پرچم اهتزاز

پرچم اهتزازبه جرأت می توان گفت که شارجه عمارات با طراحی پرچمی به ابعاد ۲۴۴۸ متر و ۵۶ سانتی متر بزرگترین پرچم دنیا را طراحی و تولید کرده است.

بزرگترین پرچم در هند

در بین بزرگترین پرچم های جهان اشاره ای کنیم به  پرچمی با طول و عرض ۳۸.۵ در ۲۵ متر در کشور هند طراحی شده است. این پرچم وزنی معادل نیم تن دارد.

بزرگترین پرچم در آمریکا

پرچم اهتزاز

یکی دیگر از بزرگترین پرچم های جهان  در آمریکا است این پرچم ۷۵ متر طول و حدودا ۵۰۰ کیلو گرم وزن دارد. همچنین توانسته است در گینس رکوردی را به خود اختصاص دهد. برای تصور کردن این ابر پرچم همین بس که به راحتی می تواند تمام مساحت زمین فوتبال را به آسانی بپوشاند .

بزرگترین پرچم در عربستان سعودی

پرچم اهتزاز

اگر بخواهیم از بزرگترین پرچم های دنیا را نام ببریم باید به ابر پرچمی که در شهر ریاض عربستان سعودی تولید طراحی شده است اشاره  کنیم. طول و عرض این پرچم ۴۰۰ در ۳۵۰ متر می باشد .

بزرگترین پرچم در ایران

پس از بزرگترین پرچم های جهان نگاهی نیز بیاندازیم به بزرگترین پرچم ایران. این پرچم سومین پرچم بزرگ در دنیا  و بزرگترین پرچم در ایران محسوب می شود. که دارای ابعاد ۴۲ در ۲۴ متر بوده و مساحتی ۱۰۰۰ متری دارد. هر ساله با شروع دهه محرم و صفر پرچمی سیاه رنگ جایگزین آن می شود.

بلندترین میله پرچم های جهان

اگر قرار باشد نگاهی به بلندترین ها در پرچم های جهان بیاندازیم. پس از ابعاد پرچم به مرتفع ترین آنها می رسیم. در این بین به ترتیب میله پرچم عربستان سعودی با ارتفاع ۵۶۰ متر , تاجیکستان با ارتفاع ۵۴۱ متر , آذربایجان با ارتفاع ۵۳۱ متر، رتبه های اول , دوم و سوم را در مرتفع ترین میله پرچم ها دارا می باشند .

اگر همچنان در رابطه با این موضوع سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما