پرچم دیواری یک نوع پرچم است که برای نصب روی دیوار یا سطوح صاف طراحی شده است. این پرچم معمولا با جنس پارچه درجه یک و قابل شستشو ساخته میشود و دارای چسب در پشت پارچه است که به راحتی روی دیوار چسبیده میشود یا بوسیله میخ یا پونز به دیوار خانه متصل میگردد. این پرچم میتواند طرح های مختلفی داشته باشد، مانند پرچم های ملی، تشریفاتی، تبلیغاتی، باشگاهی، فرهنگی و هنری و یا حتی طرح سفارشی باشد. در این مقاله به بررسی انواع، خصوصیات و کاربردهای این پرچم خواهیم پرداخت.

انواع پرچم دیواری

پرچم دیواری را میتوان بر اساس نوع طرح، جنس و ابعاد آن به گروه های مختلف تقسیم کرد. برخی از انواع رایج آن عبارتند از:

•  ملی

این نوع پرچم دارای طرح پرچم کشور یا منطقه خاص است و برای نشان دادن هویت و افتخار ملی استفاده میشود. نوع ملی این پرچم معمولا با جنس پلی استر یا ساتن چاپ شده و با رنگ های ثابت و با کیفیت تولید میشود.

پرچم دیواری

• تشریفات

این نوع پرچم دارای طرح های رسمی و ساده است و برای مناسبت های خاص، مانند جشن ها، مراسم ها، کنفرانس ها و نمایشگاه ها استفاده میشود. پرچم دیواری تشریفات با جنس نخی یا نیلونی ساخته شده و با دقت بالا چاپ می شود.

• تبلیغاتی

این نوع پرچم دارای طرح های تجاری یا تبلیغاتی است و برای جذب توجه مخاطبان و افزایش شناسائی برند یا خدمات استفاده می شود. پرچم دیواری تبلیغات با جنس پلی استر یا ساتن ساخته شده و با رنگ های جذاب و زیبا چاپ می شود.

• باشگاهی

این نوع پرچم دارای طرح های ورزشی یا فرهنگی است و برای حمایت از تیم یا گروه مورد علاقه استفاده میشود. پرچم باشگاهی با جنس پلی استر چاپ شده و با رنگ های روشن و شفاف تولید میشود.

• فرهنگی و هنری

این نوع پرچم دارای طرح های هنری یا فرهنگی است و برای تزئین دکوراسیون منزل یا محل کار استفاده میشود. پرچم فرهنگی و هنری با جنس پارچه درجه یک و قابل شستشو ساخته میشود و دارای طرح های خلاقانه و منحصر به فرد است.

• سفارشی

این نوع پرچم دارای طرح های سفارشی است و برای چاپ طرح سفارشی خود فقط کافیست که طرح یا عکس خود را برای چهان پرچم ارسال کنید تا بر روی پرچم شما چاپ شود. این پرچم در بین جوانان محبوبیت بالایی دارد و در اتاق خانه نصب میگردد.

خصوصیات پرچم دیواری

پرچم دیواری دارای خصوصیات خاصی است که آن را از سایر نوع پرچم ها متمایز می کند. بعضی از خصوصیات پرچم دیواری عبارتند از:

سبک بودن : با جنس سبک و نازک ساخته شده است که باعث می شود که به راحتی روی دیوار نصب شود و نیاز به میله ندارد.

پرچم دیواری

• قابل شستشو بودن : با جنس قابل شستشو ساخته شده است که باعث می شود که در صورت لکه دار شدن یا گرد و غبار، به راحتی قابل تمیز کردن باشد.

• ثابت بودن رنگ : با روش چاپ دیجیتال تولید می شود که باعث می شود که رنگ های آن ثابت و با کیفیت باشد و از تاثیر نور خورشید یا رطوبت کاسته نشود.

این پرچم یک ابزار تزئینی و ارتباطی است که میتواند در موقعیت های مختلف کاربرد داشته باشد. برخی از کاربردهای آن عبارتند از:

• تزئین منزل یا محل کار : میتواند به عنوان یک عنصر زیباساز و جذاب در فضای منزل یا محل کار استفاده شود. پرچم دیواری می تواند با رنگ ها و طرح های مختلف، فضای خسته کننده و تکراری را تغییر دهد و حس جدیدی به آن ببخشد. این پرچم همچنین می تواند برای نشان دادن سلیقه، علاقه، شخصیت یا هویت صاحب خانه یا محل کار باشد.

• حمایت از تیم یا گروه مورد علاقه : میتوانید برای حمایت از تیم ورزشی یا گروه فرهنگی مورد علاقه استفاده شود. پرچم دیواری می تواند برای نشان دادن همبستگی، همدلی، همفکری یا فعالیت باشد. پرچم دیواری همچنین می تواند برای افزایش اعتماد به نفس، انگیزه یا خلاقیت در زمان شرکت در رقابت یا اجرا باشد.

• جذب توجه مخاطبان و افزایش شناسائی برند یا خدمات : می توان برای جذب توجه مخاطبان و افزایش شناسائی برند یا خدمات استفاده شود. این پرچم می تواند برای نشان دادن نام، لوگو، تصویر یا هر چیز دیگر که بخواهید به آسانی قابل رؤیت باشد. همچنین میتواند برای افزایش اعتبار، اعتماد، اعجاب یا ارزش برند یا خدمات باشد.

اگر همچنان در رابطه با این موضوع سوالی یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید و آخرین نمونه کار ها را مشاهده بفرمایید.

تماس با ما

نمونه کاره ها

دیگر مقالات

فروش انواع پرچم تشریفات

تیر ۲۳ام, ۱۴۰۳|

فروش انواع پرچم تشریفات به همراه پایه پرچم های متنوع از انواع پرچم تشریفات در مراسم های رسمی و بین المللی، نمایشگاه ها و افتتاحیه ها، اتاق مدیران، [...]

فروش انواع پرچم اهتزاز

تیر ۲۱ام, ۱۴۰۳|

فروش انواع پرچم اهتزاز به همراه نصب میله بطور کلی پرچم نشان دهنده اقتدار است اما در بین انواع پرچم، نوع اهتزاز بیشترین قدرت را در این زمینه [...]

فروش انواع پرچم رومیزی

تیر ۱۹ام, ۱۴۰۳|

فروش انواع پرچم رومیزی به همراه پایه های متنوع وجود پرچم رومیزی بر روی پیشخوان قسمت پذیرش مراکز خدماتی، میز کارمندان و مدیران یا حتی در کنار محصولات [...]

  • حمایل تشریفاتی

معرفی آویز و حمایل تشریفاتی

خرداد ۱۳ام, ۱۴۰۳|

حمایل تشریفاتی و آویز های رسمی حمایل نوعی شال، آویز، بند و یا روبان منقش به طرح های فاخر است که معمولا نوشته و نام هایی بر روی آن [...]

  • شال تبلیغاتی

شال تبلیغاتی | مزیت ها و معایت آن

خرداد ۱۲ام, ۱۴۰۳|

شال تبلیغاتی استفاده از شال تبلیغاتی یکی از راه های متمایز نمودن کارمندان و پرسنل جهت نشان دادن تخصص، سمت و جایگاه آن ها است. شال های چاپی بسیار [...]