مرجع فروش انواع پرچم تشریفات ، رومیزی ، اهتزاز ، بادبانی ، ایران

پرچم پشت منبری مشکی گلدوزی شده

۱۴۰۳/۴/۱۸ ۱۱:۳۳:۱۹

پرچم پشن منبری یک پرچم مناسبتی است. که به پرچم هایی میگویند که بصورت خاص برای یک مراسم یا مناسبت، طراحی و تولید شده اند. این پرچم ها معمولاجهت تزئین معابر، بصورت ریسه و اهتزاز سفارش داده می شوند. در توضیحات این محصول به موضوعاتی مانند اندازه، جنس پارچه، قیمت و دیگر موارد خواهیم پرداخت.

پرچم بزرگ مشکی و عزازداری محرم

۱۴۰۳/۳/۸ ۱۱:۴۹:۳۱

پرچم بزرگ مشکی و پرچم مناسبتی به پرچم هایی میگویند که بصورت خاص برای یک مراسم یا مناسبت، طراحی و تولید شده اند. این پرچم ها معمولاجهت تزئین معابر، بصورت ریسه و اهتزاز سفارش داده می شوند. در توضیحات این محصول به موضوعاتی مانند اندازه، جنس پارچه، قیمت و دیگر موارد خواهیم پرداخت.

پرچم بزرگ مذهبی (پرچم اهتزاز سایز بزرگ)

۱۴۰۳/۳/۸ ۱۰:۰۷:۴۷

پرچم بزرگ مذهبی جزء، پرچم مناسبتی است. که به پرچم هایی میگویند که بصورت خاص برای یک مراسم یا مناسبت، طراحی و تولید شده اند. این پرچم ها معمولاجهت تزئین معابر، بصورت ریسه و اهتزاز سفارش داده می شوند. در توضیحات این محصول به موضوعاتی مانند اندازه، جنس پارچه، قیمت و دیگر موارد خواهیم پرداخت

پرچم بزرگ چاپی (پرچم اهتزاز بزرگ / ابرپرچم)

۱۴۰۳/۳/۸ ۷:۴۸:۴۷

پرچم اهتزاز، یکی از انواع پرچم های کاربردی در ایران است که عموما برای سطح شهر، جاده و خیابان، سازمان ها،کارخانجات، ورزشگاه ها و مراسم های ملی و مذهبی جهت تزئین و نشان دادن اقتدار استفاده می شود.در توضیحات این محصول، به موضوعاتی مانند اندازه، جنس، نحوه نصب میله و قیمت خواهیم پرداخت.

Go to Top