معرفی پرچم رومیزی تبلیغاتی :

پرچم رومیزی و کاربردهای آن در چیست؟

پرچم رومیزی و کاربردهای آن : امروزه همه ما می دانیم که تبلیغات هزینه نیست و یک سرمایه برای کسب کارها می باشد. تبلیغات درست در هر زمینه کاری باعث موفقیت آن کسب و کار می شود پرچم ها همواره در نگاه مردمان ناخودآگاه نمادی از اقتدار و بزرگی را دارند.

چاپ عکس و لوگو برند و یا شرکت برروی پرچم قطعا می تواند جایگاه شما را در محیط داخلی محل کار و یا محیط های عمومی و نمایشگاهی بالاتر ببرد. شما می توانید با نگاهی به شرکت های بزرگ به سادگی به این نکته پی ببرید که همواره در تلاشند از لوگو و نام خودشان برروی میز های کارکنان در کنار درب ورودی و در کنار میز مدیر عامل استفاده نمایند.

شما نیز می توانید برای معرفی و اقتدار بخشیدن هرچه بیشتر به کسب کار خود از این شیوه بهره ببرید.

پرچم رومیزی با پایه سنگی شیک و با رنگ ریشه های متنوع صورت می پذیرد. کیفیت چاپ روی پارچه ساتن مات بسیار بالا و رنگ ها کاملا شفاف و اشباع می باشند.

پرچم رومیزی تقریبا یکی از پر فروش های این مرکز می باشد. پرچم های رومیزی معمولا بر روی میزهای ادارات جای خود را پیدا کرده اند. امروزه هر مدیری باهوشی وجود یک پرچم از نماد و یا شعار و لوگو شرکت را بر روی میز خود و کارکنان احساس می کند.

همچنین پرچم های رومیزی در سمینارها و نشست های چندجانبه بین المللی نیز با طرح پرچم ملی کشورهای برگزار کننده مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم رومیزی تبلیغاتی انواع مختلفی دارد.

مشخصات پرچم رومیزی

  • ابعاد قابل چاپ پرچم : ۳۰*۲۰ سانتیمیتر به صورت مستقیم

  • جنس پارچه پرچم : ساتن مات و ساتن براق

  • نوع پایه : سنگی و استیل

  • نوع چاپ : چاپ دیجیتال – چاپ سیلک – چاپ لیزر – چاپ پفکی ( به صورت دو رو و یک رو )

  • رنگ ریشه های موجود : سفید، قرمز، آبی و سرمه ای ، سبز، زرد یا طلایی و …

  • رنگ زمینه پرچم : مطابق طرح دلخواه بدون محدودیت

درباره شرکت تولیدی جهان پرچم نشان :

جهان پرچم نشان : با تکیه بر تجربیات دیرینه و به کارگیری ماشین آلات نوین روز در زمینه تولید پرچم ، مفتخر است ، که آمادگی خود را جهت همکاری با ارگانها، موسسات، شرکتها و کارخانجات اعلام نماید.

به علت وقت گیر بودن چاپ دستی و نیز محدودیت های چاپ شابلون این شرکت مفتخر است اعلام کند که با استفاده از دستگاه های دیجیتال پیشرفته و مدرن که یکی از روشهای تولیدی این شرکت است، سفارشات فوری و طرح هایی با رنگهای متنوع(بدون محدودیت رنگ) را بسیار کارا و قدرتمند انجام دهد.

چاپ و تولید انواع پرچم های پرچم رومیزی، بدون محدودیت در رنگ های متنوع و با هر تیراژ ، حتی یک عدد در اسرع وقت همراه با پایه درجه یک و با قیمت مناسب تحویل مشتریان محترم در تمام نقاط کشور خواهد شد.

هنگامی که شما جلسه ای مهم دارید، زمانی که همایش و سمیناری دارید یا هرگاه که در نمایشگاهی غرفه دارید، بطور حتم پرچم سازمان شما در موفقیت تان نقش بسزایی خواهد داشت. ما آماده ایم که در این امر مهم به شما یاری برسانیم. در صورت تمایل می توانید از محصولات دیگر شرکت از طریق این لینک دیدین فرمائید .

راهنمای خرید پرچم رومیزی

پرچم های رومیزی از نظر جنس و طرح و قیمت دارای انواع مختلفی می باشند. شرکت جهان پرچم نشان به صورت ۲۴ ساعته مشاور و پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

در این مشاوره به صورت کاملا رایگان تفاوت تمامی پرچم های رومیزی از جمله چاپ لمینت ، پفکی ، ریشه دار ، بدون ریشه ،جنس ساتن ، جنس مخمل و پایه مناسب آن که شامل سنگی ، چوبی ، منبت کاری و .. میباشد به طور کامل شرح داده میشوند.

در صورتی که از طرف ارگان ها و شرکت ها سفارش شما در تعداد بالا انجام شود ، میتوانید با کد تخفیف : jahanflag از کارشناس مربوطه تخفیف بگیرید.

مشاور فروش : ۰۹۱۲۱۸۳۳۴۰۰

۴.۳/۵ (۳ نظر)
۴.۳/۵ (۳ نظر)