پرچم رومیزی

یکی از مهمترین المانهای میز کارمندان و مدیران شرکت ها و سازمان ها پرچم های رومیزی می باشد که نقش موثری در برجسته نمودن یک برند ایفا می نماید و گاها به عنوان هدیه ای تبلیغاتی نیز از آن استفاده می گردد.مشخصات و ویژگی های انواع پرچم رومیزی در ادامه همین صفحه بیان می گردد.

کاربرد

انتخابی مناسب جهت الحاق نمایی تجاری و رسمی به فضای داخلی یک شرکت، اداره، دفتر و سازمان است. این پرچم علاوه بر ایجاد تمایز، نشان دهنده اقتدار نام تجاری به بیننده و مخاطب خواهد بود.

فواید

از مهمترین مزیت های  استفاده از این محصول میتوان به ماندگاری، قابلیت جابه جایی و تبلیغات اشاره کرد. ضمنا، شستشوی هیچ یک از این پرچم ها توصیه نمی شود.

انواع

ریشه دار، لیزر، تی، اِل،  استیل دو میل و سه میل ، لمینت، پفکی و گلدوزی از انواع پرچم های رومیزی هستند. برای آشنایی کامل با هر یک از این محصولات میتوانید به صفحه ” تفاوت انواع پرچم رومیزی ” مراجعه بفرمایید.

ابعاد

اندازه ها با توجه به نوع آن متغیر است. به غیر از پرچم های تی و ال(۹ در ۲۷)، تمامی پرچم ها در اندازه ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر تولید می شوند.

نوع پرچم جنس پارچه نحوه چاپ دوخت اندازه

پرچم

(سانتیمتر)

پایه اندازه پایه

(سانتیمتر)

ارتفاع پرچم همراه با پایه

(سانتیمتر)

دو رو معمولی
ساتن مات یا براق دیجیتال

دور دوخت ، بست

دور دوخت ، ریشه

لیزر

۳۰*۲۰ سنگ

خاتم

پلکسی

استیل تخت

استیل تک میل

استیل دو میل

استیل سه میل

پنجه

نفیس

قطر ۹*۹ – ضخامت ۲

قطر ۱۰.۵*۱۰.۵ – ضخامت ۱.۵

قطر ۹.۵*۹.۵ – ضخامت ۱.۵

قطر ۷*۷ – ضخامت ۰.۳

قطر ۹.۵*۹.۵ – ضحامت ۳

قطر ۹.۵*۹.۵ – ضخامت ۳

قطر ۹.۵*۹.۵ – ضخامت ۳

قطر ۱۲*۱۲ – ضخامت ۴

قطر ۹*۹ – ضخامت ۲.۵

۴۰

۴۰

۴۰

۳۱

۴۶

۴۶

۴۶

۴۴

۴۰

دو رو لمینت ۳۰*۲۰
تی لیزر ۹*۲۷
اِل ۹*۲۷
پفکی جیر(مخمل) سیلک دور دوخت ، بست

دور دوخت ، ریشه

لیزر

۳۰*۲۰
گلدوزی گلدوزی ۳۰*۲۰

روش نصب

در ابتدا و انتهای هر پرچم یک بند دوخته شده است که با وارد کردن این بند ها در حفره های میله پرچم، ایستایی و ارتفاع آن تنظیم میشود. سپس دو بند را به صورت جفت به قلاب که در پایین میله قرار دارد، می بندیم و یا گره میزنیم.

قیمت

تعداد، نوع پرچم(گلدوزی، ریشه دار بودن ….)، یک رو و دو رو بودن چاپ  و نوع پایه آن، عوامل تعیین کننده قیمت تمام شده یک پرچم می باشد. پایه های پرچم رومیزی در انواع سنگ، خاتم، استیل، پلکسی و پنجه شیری تولید می شود. برای آشنایی بهتر با انواع پایه ها میتوانید مقاله ” معرفی پایه پرچم های رومیزی” را مطالعه بفرمایید.

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوالی یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)