پرچم تشریفات

پرچم های تشریفات که به آن ها پرچم های ایستاده نیز گفته می شود، از عنصر های جدا نشدنی مراسم ها، همایش ها، جشنواره ها و دیگر انواع گرده همایی هستند. در ادامه باید گفت، اصولا سازمان ها یا کسب و کارها از پرچم های تشریفات برای نشان دادن اقتدار نماد نام تجاری خود در این مراسم ها استفاده می کنند.

کاربرد

پرچم های تشریفات، مهم ترین هویت بصری کسب و کار شما هستند و می توانند به خوبی آن را به نمایش بگذارند و حس اعتماد را در بیننده القا کنند. علاوه بر گرده همایی ها، در مسابقات ورزشی، طراحی داخلی ادارت و شرکت ها، نیز این پرچم های استفاده می شوند.

فواید

از مهمترین مزیت های این محصول میتوان به ماندگاری، قابلیت جابه جایی و تبلیغات اشاره کرد. ضمنا، شستشوی هیچ یک از این پرچم ها توصیه نمی شود.

انواع

ریشه دار، لیزر، تی، اف، لمینت، پفکی و گلدوزی از انواع پرچم های تشریفات هستند. برای آشنایی کامل با هر یک از این محصولات میتوانید به صفحه ” معرفی انواع پرچم تشریفات ” مراجعه بفرمایید.

ابعاد

اندازه ها با توجه به نوع پرچم متغیر است. اما بطور کلی، به غیر از پرچم های تی و اف (۴۵ در ۱۴۵)، تمامی پرچم ها در اندازه ۹۰ در ۱۵۰ سانتیمتر تولید می شوند.

روش نصب

با وارد کردن بند های پرچم در قلاب های بالای میله آن، پرچم بصورت آویزان قرار میگیرد. ارتفاع میله ها تا اندازه ۲۳۰ سانتیمتر(۲۰۰ سانتیمتر برای نوع تی و اف) قابل تنظیم است.

قیمت

تعداد، نوع پرچم(گلدوزی، ریشه دار بودن ….)، یک رو و دو رو بودن چاپ و نوع پایه آن، عوامل تایین کننده قیمت تمام شده یک پرچم هستند. پایه های این نوع پرچم در انواع خورشیدی، ممتاز، پنجه شیری، چهار پنجه و استیل تولید می شوند. برای آشنایی بهتر با انواع پایه ها میتوانید مقاله ” معرفی پایه پرچم های تشریفات” را مطالعه بفرمایید.

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.
تماس با ما

۳/۵ (۲ نظر)
۳/۵ (۲ نظر)