پرچم بادبانی(ساحلی)

پرچم بادبانی(و یا پرچم ساحلی) از نوین‌ترین و جذاب‌ترین تولیدات صنعت پرچم است. این نوع پرچم یک نوع پرچم نمادین برای اهداف مختلف است که در هر زمینه ای می‌تواند مورد استفاده واقع گیرد، همچنین، این مدل از پرچم انواع گوناگونی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد

کاربرد پرچم بادبانی در زمینه‌های مختلف می‌باشد اما به طور کلی بیش‌تر در زمینه تبلیغات، جلب توجه رهگذران و معرفی فعالیتی که در یک مکان صورت می‌پذیرد مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید

از مهمترین مزیت های  استفاده از پرچم ها جهت تبلیغات میتوان به ماندگاری، قابلیت جابه جایی و شستشو اشاره کرد، علاوه بر این، از جنبه جلب توجه، قیمت بسیار کمتری نسبت به تابلو های نئونی دارد. انوع پرچم بادبانی(یا پرچم ساحلی) عبارتند از؛  پرچم بادبانی، پرچم کمانی، پرچم هلالی، پرچم قطره‌ای، پرچم سامورایی

ابعاد

سه متر (۲۷۰ در ۷۰ سانتیمتر) و دو متر (۱۸۰ در ۷۰ سانتیمتر)  اندازه های چاپ پرچم ساحلی هستند اما پرچم قطره ای در اندازه  ۲۵۰ در ۷۵ سانتیمتر و به شکل قطره تولید می شود.

روش نصب

این محصول باید در موقعیتی نصب گردد تا بیش‌ترین توجه مخاطب را به خود جلب کند. توجه به ایستایی پرچم نیز بسیار مهم است، به طوری که، باید ایستایی صاف و ۹۰ درجه آن رعایت شود. بند پرچم‌ها باید تا اندازه مناسب کشیده شود تا پارچه آن صاف و بدون موج سرجایش قرار بگیرد.

قیمت

تعداد، نوع پرچم(ساحلی، هلالی ….)، یک رو و دو رو بودن چاپ، اندازه پرچم و نوع پایه آن، عوامل تایین کننده قیمت تمام شده یک پرچم می باشد. پایه های پرچم بادبانی در دو نوع گرانول و مخزنی تولید می شوند و نوع پارچه استفاده شده در تمامی پرچم ها، یکسان می باشد.

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوالی یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.

تماس با ما

۵/۵ (۱ نظر)
۵/۵ (۱ نظر)