معرفی پایه پرچم های تشریفات

تمام پرچم های تشریفات بر روی یک میله و پایه ایی قرار می گیرند که انتخاب پایه ایی مناسب و هماهنگ با نوع پرچم، تاثیر بسزایی در جلوه کلی پرچم و تاثیر آن بر بیننده خواهد داشت. لازم به ذکر است تمامی پایه ها به غیر از استیل، از جنس چدن می باشند. در این مطلب به معرفی کامل هر یک از این پایه ها خواهیم پرداخت.

ممتاز

در دو رنگ طلایی و نقره ای ساخته می شود و قطر آن ۳۵ در ۳۵ و ارتفاع آن ۲۰ سانتیمتر است. شکل آن به صورت گل و یا خورشید می باشد. بیشترین وزن و زیباترین نما در بین پایه ها متعلق به این نوع پایه است.

پایه پرچم تشریفات

خورشیدی

در دو رنگ طلایی و نقره ای ساخته می شود و قطر آن ۲۸ در ۲۸ و ارتفاع آن ۱۳ سانتیمتر است. شکل آن به صورت گل و یا خورشید می باشد. وزن آن از ممتاز کمتر است اما همان زیبایی را به همراه دارد.

پایه پرچم تشریفات خورشیدی

پنجه شیری چهار پایه

در دو رنگ طلایی و نقره ای ساخته می شود و قطر آن ۲۸ در ۲۸ و ارتفاع آن ۱۳ سانتیمتر است. شکل آن به صورت پنجه می باشد. از نظر وزن، کمتر از خورشیدی است.

پایه پرچم تشریفات پنجه چهارتایی

پنجه شیری سه پایه

در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی ساخته می شود و قطر آن ۲۸ در ۲۸ و ارتفاع آن ۱۳ سانتیمتر است. شکل آن به صورت پنجه می باشد. وزن کمتر از پنجه شیری چهار پایه است.

پایه پرچم تشریفات پنجه سه تایی

استیل

بصورت بدون رنگ تولید می شود و قطر آن ۳۲ در ۳۲ سانتیمتر و ارتفاع آن ۱۰ سانتیمتر و شکل آن به صورت نیم دایره است. لازم به ذکر است، وزن آن کمتر از پنجه شیری سه پایه است.

پایه پرچم تشریفات استیل کوهانی

استیل تخت

بصورت بدون رنگ تولید می شود و قطر آن ۳۰ در ۳۰ و ضخامت آن ۲.۵ سانمتیمتر و شکل آن به صورت دایره می باشد. لازم به ذکر است، وزن آن کمتر از استیل است.

پایه پرچم تشریفات استیل تخت

اگر همچنان سوال یا ابهامی در رابطه با پایه پرچم های تشریفات دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.
تماس با ما

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)