فروش انواع پرچم محرم

فروش پرچم محرمی . با فرا رسیدن روزهای عزاداری امام حسین (ع) و یارانش، گنبد امام که در طول سال به رنگ قرمز است. با پرچم های رنگ مشکی به منظور نشان دادن ایام حزن و اندوه، تعویض میگردد. حال پارچه های استفاده شده برای مراسم های عزاداری ماه محرم معمولا از جنس جیر، ساتن و یا ژرسه و اغلب به رنگ های سبز (نشانه اسلام) .و رنگ مشکی (نشانه سوگواری) است. همچنین چاپ هایی که میتوان برای این پرچم ها انجام داد چاپ دیجیتال، سیلک و دیسپرس است.

ماه مُحَرّم یا محرم‌الحرام نخستین ماه تقویم اسلامی (هجری قمری) و به اعتقاد مسلمانان از جملهٔ ماه‌های حرام است. نام این ماه پیش از اسلام در دوران جاهلیت مؤتمر (در عربی: مُؤْتَمِر یا المُؤْتَمِر) بوده‌است.و در زمان جاهلیت محرم (در عربی :المُحَرَّم) نامی بوده که به ماه صفرگفته می‌شد. محرم نخستین ماه از ماه‌های دوازده‌گانه قمری و یکی از ماه‌های حرام است .در دوران جاهلیت و نیز در اسلام، جنگ در آن تحریم شده‌بود. البته این ماه برای شیعیان بسیار مقدس می‌باشد؛ آن‌ها برای گرامی داشتن این ماه برای حسین بن علی گریه کرده. و سینه‌زنی و هیئت می‌گیرند .و کسانی که به هیئت بروند را غذا می‌دهند، زیرا معتقد هستند که این کارها پس از مرگ به آن‌ها نفع می‌رساند و گناهان آن‌ها آمرزیده می‌شود.

شب و روز اول محرم به عنوان اول سال قمری دارای نماز و آداب خاصی است. که در کتاب مفاتیح‌الجنان بیان شده‌است. محرم، ماه حزن و اندوه و عزاداری شیعیان در قتل حسین بن علی است.

برای خرید پرچم مذهبی ابتدا می بایست نوع پرچم و طرح آن را انتخاب کرد. شرکت جهان پرچم نشان دارای پایگاه داده ای از طرح ها و مدل ها می باشد که شما هنگام خرید میتوانید انتخاب نمایید همچنین شما میتوانید طرح مخصوص خود را بر روی پرچم ها چاپ نمایید. 

کلیک کنید

برای سفارش خرید . ارتباط با مشاور فروش در واتس آپ کلیک کنید
سفارش خرید