پایه پرچم های رومیزی

بطور کلی پایه پرچم در انواع رومیزی و تشریفات، ساحلی و خودرویی تولید می گردد . این پایه ها در انواع پنجه، خاتم، استیل، پایه سنگی، پایه دو قلو، سه قلو و پلکسی تولید میگردد. قیمت آن ها بر اساس نوع آن تعیین میگردد. ما توانسته ایم با ایجاد تنوع در طرح پایه ها و افزودن بر کیفیت پرداخت و آبکاری پایه پرچم های رومیزی ، محصولی متفاوت و با کیفیت بالاتری از انواع پایه های موجود در بازار به مشتریان محترم ارائه نماییم. تمامی پایه ها در سایز ۱۲ در ۱۲ سانتی متر – بجز پایه های تی و ال که در ابعاد ۷ در ۷ سانت میباشد – می باشد. میله در قسمت انتهای خود دارای رزوه بوده و به راحتی بر روی پایه پیچ میگردد. پس از نصب میله بر روی پایه پنجه، ارتفاع نهایی پایه پرچم معادل ۴۲ سانتی متر میگردد. در ادامه به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت.

پنجه

پایه به شکل سه پایه(پنجه شکل) و وزن پایه پنجه نسبت به پایه استیل بیشتر است و بدلیل شکل متمایز خود، چشمگیر تر از پایه استیل است.

پایه پرچم رومیزی پنجه

پایه پنجه

نفیس

در شکل مربع و وزن پایه نفیس نسبت به پایه استیل بیشتر است و بدلیل منبت کاری های انجام شده روی آن، تلالو نور بیشتری نسبت به استیل دارد.

پایه پرچم نفیس

پایه پرچم نفیس

خاتم

در قالب دایره و وزن پایه خاتم نسبت به پایه استیل بیشتر است. پایه خاتم بدلیل نقش های سنتی کار شده بر روی آن، جلوه ای سنتی و بومی به پرچم می بخشد. وزن پایه خاتم از پایه سنگی کمتر و از استیل بیشتر است.

پایه پرچم رومیزی خاتم

پایه خاتم

سنگی

دایره شکل آن است و وزن پایه سنگی نسبت به پایه استیل بیشتر میباشد. پایه سنگی پرفروش ترین مدل در انواع پایه های رومیزی می باشد و همچنین دارای قیمت ارزانتری نسبت به پایه پرچم رومیزی استیل میباشد.

پایه پرچم رومیزی سنگی

پایه سنگ

پلکسی

پایه پلکسی دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی میباشد. اگر پایه پرچم متفاوتی میخواهید، پایه پلکسی میتواند پاسخ به نیاز شما باشد. پایه پلکسی به جهت مقاومت بالا در مقابل ضربه دارای عمر بالایی نسبت به پایه سنگی میباشد .

پایه پرچم رومیزی پلکسی

پایه پلکسی

استیل

شکل هندسی آن دایره و کمترین وزن را بین دیگر انواع پایه های رومیزی دارد. پایه استیل به دلیل سادگی، مناسب مراکز رسمی و اداری می باشد. ویژگی منحصر به فرد این پایه، قابلیت چند میله شدن می باشد. پایه های استیل علاوه بر رزوه های تک میله این قابلیت را درد که دو رزوه(به اصطلاح پایه دو قلو) و سه رزوه(به اصطلاح پایه سه قلو) نیز روی آن ها نصب شود همچنین لازم به ذکر است پرچم های مدل تی و ال فقط بصورت استیل تخت(بدون رزوه و یک تیکه) ساخته می شوند.

انواع پایه پرچم رومیزی استیل

پایه های استیل

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوالی یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.
تماس با ما

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)