پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز در قدیم به پارچه ای که از موی نوعی گاوکوهی برگرفته شده بود و در جنگ ها بر درفش یا نیزه بسته می شد «درفش» می‌گفتند که آن هم از فعل «دِرَفشیدن» یا «دِرُوْشیدن» به معنای «نوعی لرزیدن» گرفته شده است و نیز علم و بیرق نیز برابر نهاد عربی پرچم و درفش هستند که در زبان فارسی وارد شده اند.

کاربرد

این پرچم، یکی از انواع پرچم های کاربردی در ایران است که عموما برای سطح شهر ، جشن ها و اعیاد ، مناسبت های مذهبی ، ورزشگاه ها ، مجموعه های دولتی ، نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و محل اقامت مسئولین دولتی در خارج از کشور، محل برگزاری کنفرانس های دولتی و بین المللی و … از پرچم اهتزاز استفاده می شود. پرچم های اهتزاز انتخابی مناسب جهت تبلیغات محیطی در فضای باز همچنین نشان دادن اقتدار نام تجاری شما می باشد.

جنس

پارچه این پرچم از جنس ساتن بوده و ضخامت آن بستگی به اندازه و بزرگی آن دارد . از آن جایی که پرچم اهتزاز در معرض دائم نورخورشید ، باد ، آب و خاک است از نظر نوع پارچه دارای اهمیت زیادی هست تا در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم باشد و از بین نرود.

ابعاد

حداقل اندازه این پرچم ها ۷۰ در ۱۲۰ سانتیمتر می باشد و حداکثری برای اندازه این پرچم ها وجود ندارد. به پرچم های بسیار بزرگ به اصطلاح ابرپرچم می گویند.

انواع

عمودی و افقی تنها انواع این پرچم ها می باشد. بند های پرچم های عمودی در طول پرچم و بند های پرچم افقی در عرض آن دوخته می شود.

چاپ

تمامی پرچم های اهتزاز بصورت دیجیتال چاپ می شوند. در این بین، ابرپرچم ها بصورت چند تیکه چاپ می شوند، سپس تیکه های چاپ شده به یک دیگر دوخته می شوند.

قیمت

تعداد و اندازه، عامل های تعیین کننده قیمت این پرچم های می باشند. لازم به ذکر است، هزینه ساخت و نصب میله های این پرچم بصورت جداگانه محاسبه می شود.

میله پرچم و نصب

نصب میله این پرچم ها نیازمند یک فرایند مهندسی می باشد بطوری که با توجه به ارتفاع میله، مقداری از زمین را حفر میکنند. سپس با بتون ریزی، پی سازی لازم را انجام می دهند تا وزن میله و پرچم و همچنین گشتاورآنها را خنثی کند که امن ترین روش نصب، بصورت پیچ و مهر(به اصطلاح بولت) می باشد.
سطح مقطع این میله ها دایره و یا شش ضلعی منتظم و جنس تمام میله پرچم ها، استیل ضد زنگ است تا در برابر تمام شرایط جوی مقاوم باشد.

اگر همچنان در رابطه با این محصول سوالی یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت جهان پرچم نشان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.
تماس با ما

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)